vineri, 2 aprilie 2010

Salutări din Bratislava!

E-un colţ mai întunecos aici, vis-á-vis de magistratură. Am descoperit că au internet wireless. Descoperire cam târzie, fiindcă ai mei mai mult ca sigur că m-au dat deja dispărut.

- editare 26 ianuarie 2012: postarea asta a rămas nefinalizată şi nepublicată de când am scris-o pe 2 aprilie 2010, la ora 20:26. Stăteam uşor înfrigurat pe o bancă din centrul vechi al Bratislavei şi, cu laptopul în braţe, încercam să mă dumiresc ce bine făcusem eu pe lumea asta ca să mă pot bucura de frumuseţi văzute doar prin filme. Eram acum studentul est-european care se plimbă nonşalant, de capul lui, incognito, liber şi enorm pe străzile vreunei capitale, alta decât cea din ţara lui. În ignoranţa mea, ştiam un lucru: eram cam singur, dar liber de fericit. Promit că, în viitorul apropiat, voi edita şi încărca mai multe poze din acea tură. Bicicleta mea a rămas prin Viena şi am pierdut de curând şi jacheta de blugi. Părul însă...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu